Internetinėje parduotuvėje www.saurida.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną.

 

Pristatymo būdai

Pristatymas į namus

Pristatymas į darbovietę

Prekės pristatymo vieta

Visa Lietuva

Darbovietė
(būtina nurodyti įmonės pavadinimą)

Pristatymo laikas


Jums patogiu laiku, kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką

Pristatymo laikas derinamas iš anksto

Pristatymo terminas

2-7 d.d. po apmokėjimo

Iš Europos sandėlių prekių pristatymas gali užtrukti iki 21 d.

2-7 d.d. po apmokėjimo

Iš Europos sandėlių prekių pristatymas gali užtrukti iki 21 d.

Pristatymo mokestis:
Iki 30kg

4.34 Eur*

4.34 Eur*

Pristatymo mokestis:
nuo 31 iki 100 kg

nuo 9 iki 12 Eur*

nuo 9 iki 12 Eur*

Pristatymo mokestis:
nuo 101 iki 1000 kg

nuo 13 iki 150 Eur*

nuo 13 iki 150 Eur*

 * Kiekvienos prekės pristatymo kaina pateikta atskirai prie prekės aprašymo.

                                      

 

Prekių pristatymas

• Prekės pristatomos iki pirkėjo namo.

• Prekės pristatomos iki pirkėjo durų:
- prekės iki 10 kg pristatomos iki pat pirkėjo durų be papildomų mokesčių. Prekės pristatymo iki durų užsakymas: formuojant užsakymą "Pastaba kurjeriui" skiltyje įrašyti "Prekę pristatyti iki durų".
- prekių, kurių svoris yra didesnis nei 10 kg pristatomos tik iki kliento namo. Didelių gabaritų ir/ar didelio svorio prekės pristatomos iki kliento namo.

Neužsisakius prekės(-ių) užnešimo paslaugos, kurjeris prekę(es) pristatys iki Jūsų nurodyto namo.

Pristatant prekes į Kuršių Neriją – papildomas 22,00 Eur mokestis. Pardavėjas pasilieka teisę keisti transportavimo įkainius atsižvelgiant į užsakymo sumą, prekės matmenis, pristatymo vietą.

 

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Kilus klausimams, kreipkitės į  konsultantus tel. +370 680 81817, el. paštu sale@saurida.lt arba į prekės vadybininką, kurio kontaktiniai duomenys nurodomi prie prekių grupės svetainėje www.e.saurida.lt.

SVARBU. Mes darome viską, kad prekė būtų Jums pristatyta kuo greičiau. Tačiau, mes negalime garantuoti, kad pristatymo laikas visada bus tikslus, nes pristatymo laikai gali būti įtakojami išorinių faktorių kurių mes negalime kontroliuoti.

Dėmesio: prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir mūsų darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Informuojame, kad šiame tinklapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Privatumo politika Sutinku